Norsjö.

Jag är då hemma i norsjö i helgen.
Känns rätt skönt för en gångs skull..
Har inte gjort ett PISS!
Så kanske nu har jag lyckats komma hit utan att göra mitt liv till ett levande hellvete.
Visst.
Jag har inte farit härifrån än.
Så det skulle inte förvåna mig om jag lyckas spränga nått.
Nobody knows helt enkelt.
Ska fara till mamma ett tag.
Sen blir det om att övningsköra till skellhell och kanske lite inne i stan.
För mamma ska sova över hos mig till på Måndag.
Vilket känns mys.
Sen på Måndag är det The Big B Day!
18 år.
Fan det har ändå gått fort.
Jag började ju nyss 7:an och var vettskrämd och liten.
Men nej nu går jag 2:a året på gymnasiet.
Håller på att ta körkortet.
Dessutom till helgen blir det krogen.
Köpa eget snus får jag också göra vilket känns skönt.
För så kul är det inte att fråga runt alltså.

Däremot känns mitt huvud som en smörja.
Jag drömmer om saker som bara är fucked up.
Och mja fucked up är ett bra ord att beskriva min sinnesrubbning.
För det är fan inte okej i knoppen.
Inte än.
Men snart, hoppas jag.




Over And Out F F S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback