Tjihiit

Jag är riiktigt nöjd med helgen som varit.
På fredagen var jag på Gayfest med en massa folk :)
Och fastän det var gayfest så var det riktigt trevligt!

Sen i lördags så steg jag upp kl6 och begav mig lite senare till burträsk.
Därifrån for jag, robban och martin mot Vännäs.
Väl i vännäs så gjorde jag och sigge oss i ordning för Big Family Cruising i Ume!
I ume var det jäävligt nice.
Mycket folk och mycket bilar!
Senare på kvällen blev det Räägerkväll på Vildmannen.
Där blev det lite bugg och drickbart.
Hade velat bugga mer men smällar man få ta.

Tack så jävla mycket för den kvällen Sigge, Martin och robban + en massa mer folk som kom och gick ;)
I had the time of my life ! :)





Annars så är det som sista veckan nu med normala skoldagar.
Känns jävligt skönt att det snart är slut på 2:an!
Stressen börjar avta lite smått också.
Det är bra för jag har fan inte mått bra av stressen på senaste tiden.
Den lixom käkar upp en och man blir mest cp, trött och less!
Men ja som tur är går det över och sen blir det mesta som vanligt igen.

Längtar tills jag får mitt studiebidrag..
För då ska jag beställa en ny jacka från Lucky 13 ! :D
Glad i håågen jag längtar som fan :)





Over And Out Things Are Turning Over !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback