ÅÅÅÅÅÅÅH!

Jag blir irriterad.
Jag blir så satans less.
Har verkligen inte tid att vara sjuk.
Dessutom förstör det ungefär allting.
Kan inte göra nått.
Kan inte gå nåstans.
Satans magsjuka.

Jag tror att min kropp försöker säga nått..
Någonting är helt enkelt inte som det ska vara.
För på bara några månader har jag lyckats varit förkyld 50 gånger, magjuka 2 gånger och UVI.
Inte nog med det så är jag äckligt trött hela tiden.
JAG HAR INTE TID MED DEN HÄR SKITEN!

Jag vill umgås med folk.
Speciellt Larryyyyyyyyyy.
Eftersom vi hade planer i veckan och nu blev det såhär.
Jävla bajs bajs bajs.
Har verkligen inte tid att vara borta från skolan heller.

Nej jag är verkligen inte nöjd.
Tamesatan inte nöjd!

Har knappt käkat nått på 2 dagar heller.
Så det gör mig inte heller så GO!


ARG!




Over And Out, I'm Going To Blow Up This Shit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback