Fint .

Idag är det måndag.
Måndagar gillar vi inte.
Helgen har just blivit slut.
Veckan har precis börjat.
Och det är långt till nästa helg.
Men däremot så blir det sportlov sen.
Det är bra grejer.
Då ska Roger få sig lite kärlek.
Det har han inte fått på länge så han blir nog glad :)
Måste ju bli klar nån gång!
Lite rost kvar mjoooo.
Men sen går nog resten som på räls hoppas jag.



Sen så känner jag mig trött och slut.
Min mage krånglar som satan vilket gör mig sur.
Dessutom måste jag vara kreativ och måla.
Måste ju ha någonting att ha på klassens Vernissage på onsdag.
Så päronen får inhandla konst(?) så vi får MONEEEY till klasskassan.
Det behövs om vi ska ta oss till Stockholm i juni.

Det går däremot SÄMST!
Jag har idéer i huvet.
Men när dom ska ut på papperet så blir det SKIT.
Jag blir galen snart.
Vill ju att det ska bli fint och bra och bäst.

Sådeså...




Over And Out, Getting It On Paper Sucks Like A Papercut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback