Tänkte bara .

Tänkte bara säga att ajg har tänkt på en liten grej..
Är det meningen att man ska bli förvånad över att folk man känner hälsar?
Folk som man pratat med typ 500 gånger och känner ändå ganska väl.
Ska man verkligen bli förvånad över att dom hälsar?
Jag tror inte det..
Det visar ju verkligen hur bra man trodde att man känner dom..

Nej lite fundersam blir jag över det..
Ska inte vara så egentligen.

Men samtidigt så saknar jag dagarna då det var en självklarhet att hälsa.
Litegrann sådär.

Njee..
Ger nog up hoppet om en fortsatt vänskap.
För jag orkar inte vara den som styr upp allting längre.
Nu får någon annan ta på sig ansvaret att FAKTISKT göra någonting.
Så!
Nu har jag sagt upp det ansvaret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback