TILLÄGNAT VÄGVERKET !!!

Till Vägverket...

Jag är glad att jag har överlevt dagen.
Jag är rent nå jävulskt seriös.
Vad har kommunen för JÄVLA pinne i röven!?
nääää men vi ska skotta när det har slutat snöa.
NEWSFLASH!
Det har snöat konstant i 4 dagar.
Är ni rent så dumma i huvet?
Och sen..
Att ni har plogat utfarterna på E4 norr är rent nå dumt också.
Där man har minst fart och är påväg ut till efyran från en mindre väg.
Men att ni inte har plogat infarterna!?
Där man kommer från E4:an och har MEST fart för att komma in på en mindre väg.
Nej fy fan så jävla förbannad jag är!
DESSUTOM!
Vi höll på dö.
Jag såg ljuset och mitt liv passera revy.
När dom väl plogar..
Ja då plogar dom MOT trafiken.
Vi kommer i typ 60 knyck.
Ska ut på E4:an..
Sen ser vi en som plogar wow tänkte jag då..
men sen 20 meter ifrån plogbilen..
JA då ser vi att den kommer RAKT emot oss!
Paniken.
Jag skrek till Alle och sen fick vi sladd.
JAMEN HEJJA SÄGER JAG!

Nej.
Nån måste gilla oss.

Men jag är satan inte NÖJD!


Over And Out, I'm Glad That I'm Alive  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback