Wonderful.

Det har snöat, konstant i typ 2 dagar.
Kommunen plogar inte.
Jag trodde inte att jag och alle skulle klara oss på får färd mot willys igår kväll kl8.
Ca 10 bil satt fast runtom vägarna och överallt på den korta biten till willys.
Helt otroligt!
Men Alle är ju bäst så vi klarade oss fint.
Förutom typ 10 meter från huset påvägen hem.
Då var det jäävligt nära att vi skulle ha fastnat men ändå :)
Lite spänning i vardagen är inte helt fel njet.

Jag går fortfarande på Penicillin.
Vilket gör mit trött, lite sur och hängig.
Myssoya som Larrgyyveem hade sagt :)
Men idag är det iaf sista dagen som jag går på skiten.
Glad för det jaohja!

Sen så är jag ledig idag!
Eller alla på a-torp är lediga idag.
Så det är jag glad för.


men men!
Ska vell kanske käka någonting också....



Over And Out, Winterwonderland !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback