Dålig Jul och ett hellvette till nytt år!

Ja så nu är det då alltså 2009..
Inledningen är ju då jul..
Den blev som den blev och uppriktigt sagt.
Det var grymt dåligt.
Det sög totalt.


Sen det nya året.
Det inleddes tokfint men sen så dalade det nog lite..
Eftersom någon gjorde det hela väldigt pinsamt och grymt jobbigt.
Jag hann bli irriterad.


Så det här med dom så kallade högtiderna.
Jag har tappat tron om dom.
För så som dom har varit 2008..
Så är det absolut ingenting för mig.
Jag känner mig spyfärdig av tanken på nästa jul och nyår.
Nej jag är less.
Less på all skit som högtiderna tar med sig och lämnar kvar som ett virus.


Bort med det gamla och in med det nya.


Jag tar studenten om ungefär ett halvår.
Om mina planer går som dom ska..
Så är jag inte kvar i landet efter det.
Nej jag tar mitt pick och pack.
Säger upp lägenheten.
Och drar till grannlandet.
Tjänar pengar.
Och åker sedan söderut till något varmt ställe.
Där har ni mina planer folks.

Och sen?
Ja det vette fan.
Men det har jag nog hunnit klura ut tills dess.
Om inte.
Så drar jag hela visan en gång till.
Tills det att jag klurat klart.





Nej slutet på 2008 har inte varit något vidare.
Så jag hoppas att början och kanske hela 2009 kan bli bättre.




Over And Out, What A Total Waste Of Time !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback