hojtarolja.

Helgen var lite kulig.
I fredags skulle vi till Ballen.
Så jag hade en liten förferre hos mig.
Allting var mysigt förutom en grej..
Micron började att brinna.
Malin bestämde sig för att vara kung på poppa popcorn.
Så blev det inte....... EHM!

Så min micro står nu med ättika i och den ska få stå så till ikväll.
För då har den stått så i 1 dag.
Vilket nu tydligen ska funka?
Jag hoppas då det :P

Annars får jag typ slänga ut skiten?
Fast slutar den inte lukta får en viss lite sötplupp fixa en ny åt mig ;)

Men sen for vi till Balzac och det var fun.

Tragiskt är däremot att jag har 60 spänn kvar på kontot.
Jippikayjaymotherfucker.


Jag är en fattiglapp och jag har ont i magen..




Over And Out Wohow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback