Digitalt skapande och ett jävla morgonhumör.

Jag vaknade inte av väckaren.
Jag är nöjd.
Jag är stressad och har ont i huvet.


Nej den här dagen är som nice.
eller så int men MJA!

Har iaf Digitalt skapande nu..
och vi har fått ett tema på vad vi ska göra för uppgift:
Mors Ultima Ratio - Döden är alltings yttersta gräns
Det lät spännande va?
Ge mig idéer någon för jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Just nu vill jag ha en FET fröig macka med typ bregott och räkost på.
mmmmmmmm det skulle jag vilja ha!
För då skulle jag genast har mycket met ork och kanske bli lite gladare än vad jag är just nu.



Nej..
Dax att vara smått social och kanske kreativ.


Over And Out Time To Kill Your Darlings !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback