håhå

Idag har det varit en mmmm dag :)
Eller ja den är ju inte slut än så fortsättningen kan ju bli hur som hähä.
Men morgonen började iaf med Foto A.
Egentligen hade vi sovmorgon till 11 men jag och 3 till var duktiga och gjorde en fotouppgift.
Nämligen: Jag och min personlighet.
Så vi hade bokat studion från 8.30.
Det gich jävligt bra och det är inte ofta man står framför kameran än bakom :S
Men snygg som man är så blev det hyffsat iaf :)




BLOGG.SE GÖR DET JÄTTE PIXLIGT.
SPECIELLT I ANSIKTET AV NÅN JÄÄVLA ANLEDNING :P

Hähääää :)


Sen så har vi digitalt skapande nu.
Men ingen lärarre så alla sitter och leker istället :)


Sen ikväll tänkte jag laga lite spagetti och köttfärsås.
MIN KÖTTFÄRSÅS!
För den är godast och jag är bäst.

Jag känner mig egotrippad idag.
Det är inte ofta så se upp!




Over And Out, Let's Get Some Hot Stuff !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback